…Asa se face…

March 18, 2008 at 2:54 pm 3 comments

Si a trecut si uichendul…am fost si noi ca tot omu` la o recreere la cabana la Paul (un om f de treaba si omenie:P…multumim Paul pe aceasta cale)ca atata facultate ne strica de cap pe toti…si mergem noi la cabana la Taga…minunat peisaj …dealuri apa…caini fara urechi…oricum minunat…

Noi multi acolo ne-am pus pe distrat…una alta stiti voi…crosetat…sapat in gradina…muls vaca…plantat pomisori…totul bine si frumos…noi multi, ei(prietenii nostri imaginari care ne tot goleau paharele) si mai multi am ajuns in stadiul in care toata lumea se distra si se simtea bine…cand..ce sa vezi…ora 330 vine cineva…o pereche de faruri ne orbea…yeee musafirii de la ora 4…au ajuns si aici…ne-au gasit…tare ne-am mai bucurat…

Am facut si hora afara (asta cu ocazia zilei ungariei..pe care am sarbatorit-o pana la urma asa cum se cuvine…cu pahare in culorile tricolorului si cu cantece patriotice pur romanesti:D)…nu nu va ganditi ca suntem xenofobi…deloc…numai ca nu ne plac ungurii ..atata tot(cei care citesc si sunt de etnie maghiara nu va simtiti ofensati ca nu e vina voastra ca noi am fost primii aici…asta e…:)))

Multe s-au mai intamplat pe acolo dar cel mai demn lucru de pomenit a fost ca la ora 7 am iesit la rasarit ca la mare stiti voi…si surpriza..era innorat…am baut sampanie cu aceasta ocazie…dar nu stim care e aia…deci ne scuzati…am sarbatorit ceva dupa ziua ungariei…cred ca faptul ca ziua noastra e in fiecare zi …a lor o data pe an..:P

Pe langa asta …george(scuze ca scriu cu litera mica da nu merge shiftul…oricum nu te superi, nu?) a fost vedeta…la ora 7 si 15 minute a facut baie in lacul taga…inghetat un pic deasupra…ne-am speriat…am zbierat…arata ca un om mort…dar a iesit teafar…am facut poze cu el…ca doar e vedeta…autografe…chestii ..trestii..minuni… saracu george…acum il dor coastele dar nu stim de ce…poate de la reclame…

Oricum…ne-am distrat…noi fetele am fost la inaltime ca intotdeauna:D…baietii la fel…numai ca pe la 8 9 cand sa dormim si noi ne-am dat seama ca suntem cam multi asa cum se intampla intotdeauna…dar a fost bine…fiecare s-a descurcat cum a putut …

Frumos chef…mai asteptam…cat mai curand…

PS. poze cu noi…cu paharele, hora, si ce-am mai facut pe acolo…

hora p-afara ca nu mai incapeam inauntru…

hora …

se pot observa paharele in stanga pe masa…:P

george…the star

george in apa…

Entry filed under: Uncategorized.

Vrei sa completezi oracolul meu? …Ceva de bagat sub brad…

3 Comments Add your own

  • 1. paul  |  March 18, 2008 at 4:13 pm

    :)) foarte tare… lasa ca ne mutam noi o saptamana acolo

    Reply
  • 2. Lio  |  March 19, 2008 at 2:40 am

    a fost unul dintre cele mai reusite ” Week-end-uri ” pacat ca s-a terminat prea repede…cum a zis paul mai sus “lasa ca ne mutam o saptamna acolo” are dreptate ar fi o treaba misto sa facem ceva de genu BigBrother ce ziceti incercam?
    o sa fie ingrozitor pt fete dar gasim noi solutia ca intotdeauna 😀
    Oricum multumim ” lui ” Snoopy pt ceea ce a scris este foarte tare!!!

    P.S. Pt fete singure ma gasiti la nr de tel 0740 700 937 :))))

    Reply
  • 3. AlexZaFish  |  March 19, 2008 at 2:19 pm

    Lio … sincer sa fiu halal reclama =)) :)) … Anca misto weekend 😛 … crek stiu de ce … adik stim de ce sa aruncat saracul George in apa 😛 … nush ce iati dat de beut dar saracul sa supra incalzit la cate fete am vazut eu in poza si nu a mai putut … a trebuit sa isi calmeze hormonii si sa aruncat in lac … nu este singurul care a facut asta … putem da mana eu cu el 😛 … dar misto weekend din cele dscrise mai sus … si pare vine de dine k ai prieteni de treaba 🙂 … take care … Best Recard from AlexZaFish

    Reply

Leave a comment

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


March 2008
M T W T F S S
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31