…Ceva de bagat sub brad…

April 10, 2008 at 11:39 pm 1 comment

Oameni buni..am implinit 21 de ani…sunt majora in toate statele lumii…m-am scos…de multe ori aveam chef sa merg pana in America sa beau o bere da nu aveam varsta necesara…acum visul meu s-a implinit..cu o zi inainte de a se implini si a lui Roxi(colega mea de camera) …aveam acelasi vis…eu pe 6 aprile ea pe 7 bineinteles ca am petrecut si ne-am adunat la cabana…asa cum facem noi in ultima vreme…si am baut si am mancat…si tort am si inspirat tort…si masca cu tort…de toate…ca doar asa e de ziua noastra…sa ne traiasca la multi ani…cantau lautarii dimineata pe la 6:P

Nu mai tin minte foarte bine evenimente majore …dar stiu ca a fost un moment artistic …un numar de balet parca…apoi dansatul pe grinda…facutul focului …mancarea(oooo da mancarea…multumim paul pt mancare ca de fiecare data…fochistul nostru si bucatarul nr 1…fara numar fara numar sareau gratarele:)))

Tortul a fost mai capos ca nu a vrut sa se aprinda artificiile …si Roxi biata…dupa ce intr-un final am aprins artficiile si lumanarile ..sufla sa le stinga…dar s-a auzit o voce din spate(a mea): Roxiiiii ce faaaaaci?…m-am chinuit sa le aprind acum le stingi?…oricum am trecut si peste asta…am fost imbratisata de 1000 de ori si pupata dublu…urechile nu vi le arat:P…

Inca o data cheful a fost asa cum ne-am obisnuit ..fffffffffff tare:D… LA MULTI ANI ROXI!!! si tot ce-ti doresti…te-am pupat..

Avem si poze…aaaaaa…mai jos…pentru cei curiosi…pentru ceilalti…un sincer LA REVEDERE..si sa nu uit…am chefuit si luni bineinteles cu surle si trambite…prin camin, oras…ca tot omu` student…am inceput sa scriu numai despre chefuri…dar urmatorul material va fi despre un drag coleg de-al meu care a scos banii si mi-a spus sa scriu si despre el ceva…deci urmatorul post despreee….Cornel…soon…

Acum pozele te rog…Roxiiiiiiiiiiiiiiiiiiii trimite pozele…

Acesta e afisul chefului…f tare:))…multumim Lio pt acest afis si tin s precizez ca n-a fost la faculta 3 zile pt acest minunat afis…

Bluring poza ca fotograful…hac parerea mea…a baut tot…:))

Imbratisare fatala…ca sa nu zic letala sau mortala…

Asta e pe la 6 diminetata cand nu mai aveam chef numai de chef…observati-l pe marius in bluza lui de la ramo:))…prietenii stiu de ce…care intre timp a devenit cu maneca scurta…

roxi sufla artificiile si eu am suflat-o de pe geam:))…nuu noi te iubim..cand esti cuminte:))

cu fetele luni…la stangere la claca…apoi in obsession

poza de grup inainte sa iesim in sat…

Entry filed under: Uncategorized. Tags: .

…Asa se face… Obsession studențesc

1 Comment Add your own

  • 1. eva  |  April 11, 2008 at 12:04 am

    La multi ani Anca!:La multi ani Roxi!A fost una din chefurile noastre memorabile:)…sper ca in ziua cand o sa impliniti vreo 80-90-100 de ani o sa fim la fel…cu toate ale noastre…cu artificii,cu bluze mai ciudate,cu goange,cu trezitul dimineata,cu dedicatiile la 9 dimineata cand toata lumea vrea sa doarma…La multi ani inca o data pentru amandoua!

    Reply

Leave a comment

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


April 2008
M T W T F S S
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930