Cica azi e…

February 14, 2008 at 6:35 pm 1 comment

Am vrut sa scriu altceva dar m-am razgandit. Cica azi e valentines day…sa traiasca la multi ani!!!

Inca astept ceva de pus sub brad da` nimeni nimic…ce oameni..dar poate pentru ca valentinii is putini (asa s-a demonstrat in urma recensamantului din 2006) si noh…se mai intampla…pentru cei ce se iubesc cu valentin numai bine..lucky bastards..oricum fac nu ies mai mult de 2 randuri despre sarbatoarea asta ca pur si simplu nu stiu ce sa scriu…

Azi nu te-ai putut uita la radio sau la teveu deloc ca numai despre asta s-a vorbit si 3 zile si 3 nopti de acum incolo tot asa o sa fie..mi-am pus si eu status pe mess ca e trendy fancy si breton sa vorbesti cu lumea pe mess ~would u be my valentine~ da inafara de buzuri, ce faci?, esti bine?, cutit ai?, ce faci azi?yo ies cu iubi in oras…nimeni nu zice nimic…aruncati si mie o coaja de portocala de la cina aia romantica macar sa gust si yo ceara de la lumanarea de pe masa:))

M-am gandit la ceva.. sau nu..ma duc si eu prin vecini sa bat la usi poate mai are cineva ceva mancare stricata de la craciun, revelion sa nu zic ca n-am primit nimic…

Si oricat ma straduiesc nu iese mai mult de atat poate pentru ca eu sunt mai insensibila si nu apreciez astfel de sarbatori…deci pofta mare si ce vreti voi..

Entry filed under: Uncategorized.

Hai sa ne despartim…dar pe blog… Asa…o nimica toata…

1 Comment Add your own

  • 1. printrenori  |  February 15, 2008 at 12:34 am

    apoi… asha ii ziua asta.. seaca..:D nu-i stres… iti vei gasi si tu unu care sa te iubeasca si sa te valentuiasca de sa iti sara fulgii:D pana atunci te-astept bumbutz sa vii cu ceva bun in cluj:D

    Reply

Leave a comment

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


February 2008
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829