Asa…o nimica toata…

February 19, 2008 at 11:41 am Leave a comment

M-am gandit ca azi ar fi o buna ocazie sa mai scriu ceva pe blogul meu bloguitor ca vad ca nu scrie nimeni in locul meu…credeam ca e deajuns sa imi fac cont si se face singur blogul…dar din pacate nu e asa…ma gandeam ce subiect sa abordez in acest post ca vorba aia nu poti scrie orice ca mina e scumpa si hartia putina (avem noi in sat un padurar care mai taie cate-un pom si face hartie acasa…dar si aia e cu ratie)

Deci cum stateam asa eu pe prispa si ma gandeam si cugetam si iar ma gandeam..imi trece o idee prin gand…ceva de genu unei masini cu 500 de cai si la 300 la ora ,,,deci cum a venit a si plecat

Ma trezeste telefonul bineinteles ca in fiecare dimineata superba cand la ora 12 dormi ca un prunc…ma trezesc…what a beautiful day cu -10 grade si trebuie sa ma duc acasa…o sa continui acest post de acasa…i`m gone

Am uitat sa mai scriu…asta e…am dormit…pana la ora 3…imi beau cafeaua la ora 4 si miculdejun la ora 430. Plictiseala acasa atat pot spune…iti vine sa te tai de-a lungu`, sa iti faci singur buzunar la gat. Ca batranii jucam remi, carti, ne plimbam …da ce sa facem?…ca nu e nimic de facut in orasul asta. In fine cred ca mai sunt oameni destui care locuiesc in orase relativ mici si au aceeasi problema…Problema mare e atunci cand ajungem la Cluj si sunt atatea locuri in care se poate iesi si totusi nu putem alege…si ajungem la fel sa jucam remi, carti si un nou joc cu litere(cunoscatorii stiu despre ce e vorba:D)…

Deci indiferent ca nu ai de ales sau ai de ales intre o multime de locuri facem cam aceleasi chestii. Suntem studenti si ne place sa profitam de acest statut pentru a ne plange de toate neregulile….e un mod simplu de a fi si a reactiona cand esti student…Toata lumea ne compatimeste, le e mila de noi, ne pun bani in ghiozdane in troleu si cand ajungem acasa ne dam seama ca ne permitem sa iesim in oras (acest procedeu este inversul furatului…noua, studentilor ne pun bani nu ne iau)…ne place asa…cui nu i-ar place?

Entry filed under: Uncategorized.

Cica azi e… Daca nu ai ras azi..ai ocazia acum…

Leave a comment

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


February 2008
M T W T F S S
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829